Torba na zakupy

🇬🇧 Made in the w Wielkiej Brytanii - Worldwide Dostawa 🌎

Zwroty & Anulowanie

Czy mogę anulować lub zmienić moje zamówienie?

Ponieważ zaczynamy przetwarzać każde zamówienie za pośrednictwem naszego magazynu, gdy tylko zostanie złożony, nie jesteśmy niezdolni do anulowania lub zmiany większości zamówień po ich złożeniu. Jednakże, jeśli skontaktujesz się z nami, gdy tylko zamówienie zostało złożone (w ramach Wielkiej Brytanii Godziny pracy), a zamówienie nie zostało już przetworzone, zrobimy wszelkie najlepsze, aby anulować zamówienie dla Ciebie.

Uwaga: jako mała niezależna firma nasze wiadomości e-mail / formy kontaktowe oraz kontakt mediów społecznościowych nie jest monitorowany 24/7, więc nie możemy zagwarantować żadnych anulowania zamówienia.

Uprzejmie pytamy, że możesz dbać o podwójne sprawdzenie details przed złożeniem zamówienia.

Jeśli nie jesteśmy w stanie anulować zamówienia, zapraszamy do zwrócenia zamówienia w ciągu 14 dni zgodnie z naszą polityką powrotną.

 

Jaka jest twoja polityka powrotowa?

Zapraszamy do zwrócenia zamówienia lub wszelkie nieotwarte produkty, w celu zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od dostawy. Dotrzyj do naszego zespołu obsługi klienta w hello@waildmintcosmetics.com, a my dostarczać instrukcje powrotu.

Należy pamiętać, że klient jest odpowiedzialny za zwrócenie pakietu i powiązanych kosztów - nie jesteśmy w stanie zwrócić kosztów wysyłki zwrotnej. Nie jesteśmy również w stanie pokryć kosztów wszelkich podatków importowych.

Pełny zwrot pieniędzy za zamówienie zostanie dostarczone po odebraniu kodu śledzenia powrotnego.

Zwroty & Anulowanie

Czy mogę anulować lub zmienić moje zamówienie?

Ponieważ zaczynamy przetwarzać każde zamówienie za pośrednictwem naszego magazynu, gdy tylko zostanie złożony, nie jesteśmy niezdolni do anulowania lub zmiany większości zamówień po ich złożeniu. Jednakże, jeśli skontaktujesz się z nami, gdy tylko zamówienie zostało złożone (w ramach Wielkiej Brytanii Godziny pracy), a zamówienie nie zostało już przetworzone, zrobimy wszelkie najlepsze, aby anulować zamówienie dla Ciebie.

Uwaga: jako mała niezależna firma nasze wiadomości e-mail / formy kontaktowe oraz kontakt mediów społecznościowych nie jest monitorowany 24/7, więc nie możemy zagwarantować żadnych anulowania zamówienia.

Uprzejmie pytamy, że możesz dbać o podwójne sprawdzenie details przed złożeniem zamówienia.

Jeśli nie jesteśmy w stanie anulować zamówienia, zapraszamy do zwrócenia zamówienia w ciągu 14 dni zgodnie z naszą polityką powrotną.

 

Jaka jest twoja polityka powrotowa?

Zapraszamy do zwrócenia zamówienia lub wszelkie nieotwarte produkty, w celu zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od dostawy. Dotrzyj do naszego zespołu obsługi klienta w hello@waildmintcosmetics.com, a my dostarczać instrukcje powrotu.

Należy pamiętać, że klient jest odpowiedzialny za zwrócenie pakietu i powiązanych kosztów - nie jesteśmy w stanie zwrócić kosztów wysyłki zwrotnej. Nie jesteśmy również w stanie pokryć kosztów wszelkich podatków importowych.

Pełny zwrot pieniędzy za zamówienie zostanie dostarczone po odebraniu kodu śledzenia powrotnego.